Afspraak maken

Aanmelden

Angst, depressie, stress?

Check jezelf

Doe hier de test!

Klachten en suggesties

Wij doen ons best om je de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt klachten hebben over beslissingen over je behandeling. Of je vindt dat je behandelaar de gemaakte afspraken over je behandeling niet goed nakomt. Misschien ben je van mening dat een medewerker van Arkin BasisGGz onzorgvuldig met je is omgegaan, of met je medische gegevens. Of je voelt je bijvoorbeeld niet veilig in de wachtkamer.

Als je een klacht hebt, dan horen we dat graag!

Klachtenregeling

Mocht je er met je behandelaar of zijn leidinggevende niet uitkomen, dan is er altijd de mogelijkheid een klacht in te dienen. Een klacht indienen kan op verschillende manieren. In onze folder klachtenregeling lees je welke stappen je kunt nemen wanneer je niet tevreden bent. Als cliënt, maar ook als familielid of naastbetrokkene van een cliënt.

De klachtenfunctionaris is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 088 50 51 205.
Je kunt je vraag of klacht ook mailen naar klachtenfunctionaris@arkin.nl
Vermeld bij een klacht je naam, geboortedatum, je telefoonnummer en de afdeling en medewerker waar de klacht betrekking op heeft.

Voor klachten over rekeningen kun je mailen naar klachtenfacturatie@arkin.nl of bellen naar 020 590 57 29 op maandag tot en met donderdag, van 13.00 tot 15.00 uur.

Onze klachtenregeling wordt ook uitgelegd in onderstaand filmpje.

 

Je kunt ook het volledige klachtenbeleid  downloaden.

 

Altijd in
de buurt
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2019 Arkin BasisGGz - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Onderdeel van  Arkin